Veelgestelde vragen

Hier vind je de meest gestelde vragen, staat je vraag er niet bij neem dan gerust contact op, ik zal je vraag dan zo spoedig mogelijk beantwoorden.

 

Hoe bestel ik in de webshop?
Hier vind je alle informatie over het bestelproces, algemene informatie en veel gestelde vragen. Heb je na het lezen van onderstaande informatie vragen, dan mag je mij natuurlijk altijd bellen, mailen of contact met me opnemen middels het contactformulier.

 

Bestellen:
Via deze site kan je alle producten bekijken en bestellen.
Als je een product bekijkt, kan je deze in je winkelwagen plaatsen door op de knop “In winkelwagen” te klikken. Je ziet direct in de rechter boven hoek de inhoud van je winkelwagen. Daar kan je ook je bestelling plaatsen.

 

Hoe kan ik betalen?
Op de site kan je tijdens de bestelling veilig betalen met iDeal of handmatig een overschrijving doen. Als je bij mij thuis iets ophaalt mag je uiteraard ook (het liefst gepast) contant betalen.

 

Ik heb besteld en dan?
Als je de bestelling hebt voltooid, krijg je binnen enkele minuten een bevestiging per e-mail.

(Het kan zijn dat hij in je spambox terecht gekomen is check deze wanneer je geen ontvangst bevestiging hebt mogen ontvangen in je inbox)

Krijg je de mail niet binnen een uur in je mailbox, neem dan even contact op zodat ik kan controleren of alles goed is gegaan en het emailadres correct is ingevuld.

Wanneer je betaling ontvangen is, start ik met het maken van je bestelling. Je bestelling wordt binnen 3-5 werkdagen na binnenkomst van betaling verzonden. Je ontvangt van mij een mail als je bestelling verzonden wordt.
Mocht je tijdens deze procedure nog vragen hebben, mag je natuurlijk altijd contact met me opnemen.

 

Oeps, ik heb een verkeerd artikel besteld of gegevens doorgegeven, wat nu?
Dit kan natuurlijk gebeuren, als je de bestelling nog niet hebt afgerond, kun je het verkeerde artikel simpel verwijderen door op het rode kruisje te drukken in de winkelwagen.
Heb je de bestelling al wel afgerond dan kun je de bevestigingsmail beantwoorden om de bestelling te laten aanpassen of annuleren. Doe dit wel zo snel mogelijk! Ik stuur je dan een nieuwe bevestiging.

 

Wanneer krijg ik mijn bestelling binnen / wat is de levertijd?
Je bestelling wordt 3-5 werkdagen na binnenkomst van betaling verzonden. Je ontvangt een mail wanneer je bestelling verzonden wordt.

Wij proberen niet-handgemaakte producten dezelfde dag te verwerken. Wij leveren de pakketten en enveloppen in bij het postkantoor en dan is het afhankelijk van de bezorger van postNL wanneer het aankomt.
Gemiddeld ga ik uit van 2 a 3 dagen (buiten het weekend om), voordat je het pakket in huis hebt.

Mbt handgemaakte / gepersonaliseerde producten: Je bestelling pas na binnenkomst van betaling in behandeling genomen. De levertijd hangt af van de complexiteit van het te maken product maar ik ga gemiddeld uit van 3-5 werkdagen waarbij de bestelling wordt verzonden. Je ontvangt een mail wanneer je bestelling verzonden wordt.

Als een pakket is afgeleverd bij het postkantoor krijg je per mail een bericht met eventueel een track&trace nummer, hiermee kun je kijken wanneer het pakket wordt bezorgd. (Betreft hier geen brievenbuspost)

 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Het is mogelijk je bestelling af te halen in Groningen. Mocht je dit willen, dan kun je dit aangeven tijdens de bestelprocedure.

 

Er staat bij een artikel uitverkocht, komt het wel weer binnen en wanneer?
Het is altijd jammer als een artikel niet op voorraad is. Soms kunnen wij nabestellen, Dit staat als zodanig vermeld op de site. Je kunt tevens altijd contact opnemen en ik kan kijken wat ik voor je kan doen

Neem voor vragen gerust contact met mij op!

 

Ik wil iets terug sturen, mag dat en hoe doe ik dat?
Retouren
Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat je iets retour wilt sturen, hiervoor gelden de volgende regels:

Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het artikel retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jou thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.​

 

Ik wil een klacht melden.
Uiteraard wil ik graag dat je tevreden bent, ik zal er dan ook alles aan doen om jouw klacht of opmerkingen naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast zal ik naar aanleiding van de klacht/opmerking na gaan waar en of onze dienstverlening verbeterd kan worden.

Ik raad je aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen. Leidt dit niet tot een oplossing, vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Extra informatie mbt de producten die je naar wens kunt laten maken en of personaliseren:

Je kunt een keuze maken uit een van de bestaande ontwerpen of zelf een ontwerp maken.
Geef je wensen (namen, tekst, kleur) door bij het invoerveld aangegeven bij het afrekenproces.

Wil je graag een specifieke kleur terug laten komen in een van de producten, mail dan een afbeelding van de juiste kleur mee om kleurverschillen te voorkomen.

Ieder product wordt speciaal voor jou met de hand gemaakt. Het is daarom helaas niet mogelijk om vooraf een voorbeeld te ontvangen.

Van ieder product staan verschillende voorbeelden op de site om je een indruk te geven van het eindresultaat. Elk artikel is uniek en kan daardoor altijd iets afwijken van de foto’s in de webwinkel.

Het is mogelijk een foto te ontvangen als je bestelling klaar is, je kunt dan evt. nog iets toevoegen aan het eindproduct. Bestaande bedrukking wijzigen of weghalen is helaas niet mogelijk.
Geef daarom duidelijk je wensen voor de opdruk door bij het invoerveld tijdens het afrekenproces.

 

 

Hoe hang ik de steigerhouten groeimeter op?

De beste, stevigste  en veiligste manier voor u en uw kinderen om de kapstokken en groeimeters op te hangen is middels schroeven in de muur.

Daarom bij deze een korte uitleg over het stevig ophangen van de groeimeter.

  1. Er zijn een 4 gaten in de groeimeter geboord (mocht je geen boorgaten willen dan kun je dat aangeven bij je bestelling).
  2. Schroef 2 schroeven een klein stukje in de groeimeter ( let erop dat ze op dezelfde hoogte zitten, anders hangt de groeimeter scheef )
  3. Hou de groeimeter recht tegen de muur (gebruik een waterpas) en duw de puntjes van de schroeven in de muur, zodat er 2 kleine puntjes op de muur staan.
  4. Boor op de plaats van de 2 kleine puntjes 2 gaten in de muur en stop er pluggen in.
  5. Hou de groeimeter tegen de muur en boor de schroeven de muur in.

Op deze manier bevestig je de groeimeter veilig en stevig.

 

Contactgegevens:

Over the Moon
Monique Dijkhuizen

Magnusstraat 49
9746BR Groningen
06-16365904

Over the Moon (voorheen MD Designs) is onderdeel van MY Company

(Ik ben het beste bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 en 13:30 uur, mocht je me telefonisch niet kunnen bereiken, stuur me dan gerust een email).

IBAN nr: NL26 ABNA 0245 6456 08 t.n.v. MY Company

KvK. nr: 66714699

BTW nr: NL107583574B01

email: info@over-the-moon.nl

Nederlands NL English EN Deutsch DE